Honda CB600F Hornet

Dane techniczne

Silnik  
Typ Chłodzony cieczą, 4-cylindrowy, rzędowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC  
Pojemność skokowa 599 cm³  
Średnica x skok tłoka 67 x 42,5 mm  
Stopień sprężania 12:1  
Moc maksymalna 102 KM przy 12000 obr./min.  
Moment obrotowy 64 Nm przy 10500 obr./min.  
Układ paliwowy  
Dawkowanie paliwa Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI  
Średnica gardzieli przepustnicy 36 mm  
Zbiornik paliwa 18,7 litra (zawiera 4 litry rezerwy)  
Zużycie paliwa wg WMTC** 5,5 l/100km  
Instalacja elektryczna  
Pojemność akumulatora 12V/8,6AH  
Rozrusznik Elektryczny  
Układ napędowy  
Skrzynia biegów 6-stopniowa  
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe  
Przełożenie wstępne 2,111 (76/36)  
Przełożenie biegu 1 2,750 (33/12)  
Przełożenie biegu 2 1,938 (31/16)  
Przełożenie biegu 3 1,556 (28/18)  
Przełożenie biegu 4 1,348 (31/23)  
Przełożenie biegu 5 1,208 (29/24)  
Przełożenie biegu 6 1,095 (23/21)  
Przełożenie końcowe 2,688 (43/16)  
Napęd tylnego koła Łańcuch O-ring #525  
Prędkość maksymalna 230 km/h  
Rama  
Typ Aluminiowa, centralna belka grzbietowa  
Podwozie  
Wymiary (dł. x szer. x wys.) 2150 x 750 x 1070 mm  
Rozstaw osi 1435 mm  
Kąt nachylenia główki ramy 25°  
Wyprzedzenie 99 mm  
Wysokość siedzenia 800 mm  
Prześwit 135 mm  
Masa własna pojazdu (z płynami i paliwem) 202 kg (P: 100 kg; R: 102 kg), *207 kg (P: 102 kg; T: 105 kg)  
Masa "suchego" pojazdu 187 kg / *192 kg  
Dopuszczalna masa całkowita 395 kg  
Zawieszenie  
Przód 41 mm odwrócony widelec teleskopowy HMAS z regulacją napięcia wstępnego, skok osi 120 mm  
Tył Wahacz aluminiowy, pojedynczy amortyzator z 7-stopniową regulacją napięcia wstępnego, skok 128 mm  
Hamulce  
Przód 296 x 4,5 mm podwójny tarczowy, 2-tłoczkowe zaciski (*3-tłoczkowe), *C-ABS  
Tył 240 x 5 mm, pojedynczy tarczowy, 1-tłoczkowy zacisk, *C-ABS  
Opony  
Przód 120/70-ZR17M/C (58W)  
Tył 180/55-ZR17M/C (73W)  

* wersja z ABS.


** Uwaga: podane wielkości zostały zmierzone przez Hondę w standardowych warunkach badawczych opisanych w WMTC (World Motorcycle Test Cycle). Pomiary wykonywano na hamowni podwoziowej na pojeździe w wersji standardowej, z kierowcą, bez wyposażenia dodatkowego. Rzeczywiste zużycie paliwa może odbiegać od podanego powyżej ze względu na styl jazdy, stan techniczny motocykla, warunki pogodowe i drogowe, ciśnienie powietrza w oponach, zainstalowane wyposażenie, przewożony bagaż, wagę kierowcy i pasażera itp.

 

Dokładnych informacji udzieli lokalny Dealer lub Dystrybutor pojazdów Hondy. Producent zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji wyposażeniowej łącznie z kolorami bez wcześniejszego powiadomienia w każdym dogodnym dla siebie momencie. Zmiany mogą być zarówno znaczące, jak i mniej znaczne, przy czym producent dołoży wszelkich starań, aby szczegóły zawarte w niniejszej specyfikacji były zgodne z rzeczywistością. Niniejsza publikacja nie stanowi oferty handlowej. Sprzedaż wszystkich produktów odbywa się za pośrednictwem Dystrybutora lub Dealera w oparciu o standardowe warunki sprzedaży i gwarancji, których kopie dostępne są na życzenie u Dystrybutora lub Dealera.