Honda PCX

PCX

Honda PCX

PCX

Nowy PCX został stworzony z myślą o kierowcach ceniących sobie zwartość konstrukcji, ekonomikę eksploatacji skutera o pojemności 125 cm3, nowoczesność oraz modny wygląd, spotykany zwykle w pojazdach o większej pojemności silnika. Począwszy od niskiego poziomu hałasu i emisji spalin, do łatwości prowadzenia i nowoczesnego wyglądu, PCX został stworzony jako praktyczny, szybki i dający wiele radości pojazd.

 

Honda PCX

 

Koncepcja pojazdu

Ponieważ skuter jest modnym gadżetem, projektowanie takiego pojazdu musi iść w ślad za najnowszymi trendami. Dla tych, którzy wykorzystują go jako codzienny środek transportu i alternatywę dla samochodu, najważniejsze są oszczędność miejsca i niewielkie zużycie paliwa. Kierowcy podążający za ekologicznymi trendami skupiają się na jak najmniejszym wpływie ich pojazdów na środowisko naturalne. Nowy PCX spełnia wszystkie te oczekiwania. Jest doskonałym pojazdem zarówno dla początkujących kierowców, jak i tych, którzy oczekują radości z jazdy przy wykonywaniu codziennych obowiązków - ten skuter zamieni każdą rutynową trasę w radosną eskapadę.

 

Stylizacja

W Hondzie „niewielka pojemność" nigdy nie oznacza kompromisu, jeśli chodzi o komfort jazdy czy stylistykę. PCX jest bardzo dobrym przykładem realizacji tych założeń. Jego design to połączenie młodzieńczej świeżości z wykorzystaniem niskiej, długiej, zaokrąglonej sylwetki. Pojazd posiada unikalną przednią część nadwozia, a spływające linie boczne tworzą wrażenie dynamiki i poczucia luksusu. Za dnia, oprócz tego, że wygodnie dowiezie Cię do pracy, zagwarantuje również porcję rozrywki.

Nocą dzięki niemu znajdziesz się tam, gdzie nie zabraknie atrakcji. Zapewni sprawny wyjazd z pasażerem i niewielkim bagażem na weekendową wycieczkę poza miasto. Gdziekolwiek się nie pojawi, jego oryginalna stylizacja roztoczy wokół atmosferę nowoczesności. Przyciemniana szyba, oprócz doskonałej ochrony przed wiatrem, zapewnia nowoczesny wygląd. Elegancka linia pojazdu nabiera drapieżnego charakteru dzięki przedniej lampie w kształcie litery „X", idealnie wpasowanej w owiewkę. Po włączeniu zapłonu, nowoczesna deska rozdzielcza ożywa, zapraszając do zabawy. Kokpit wyposażony jest we wskaźnik innowacyjnego systemu zatrzymywania silnika przy wolnych obrotach, wskaźnik poziomu paliwa oraz inne kontrolki, dodające pojazdowi nowoczesnego ducha.

 

Silnik

Technologia użyta przy konstrukcji silnika PCX ma zapewnić maksymalną przyjemność z użytkowania pojazdu tej klasy. Bardzo cichy, lekki i kompaktowy silnik z pojedynczym wałkiem rozrządu (SOHC) zaskakuje swoją mocą, pozwalającą na doskonałe przyspieszenie zapewniające osiągnięcie pierwszych 50 metrów tylko w 5,5 sekundy. Konstrukcja chłodzonego cieczą silnika, którego chłodnica została zintegrowana z blokiem, zapewnia niewielkie rozmiary oraz niską masę. Silnik wyposażony jest we wtryskowy system zasilania Programmed Fuel Injection.PGM-FI, gwarantujący płynne przeniesienie napędu przez bezstopniową przekładnię. Kombinacja ta zapewnia niski poziom emisji spalin oraz niewielkie zużycie paliwa, na poziomie 2,17 l/100 km*, co oznacza mnóstwo radości z jazdy pomiędzy wizytami na stacji benzynowej.

  

Honda PCX

  • Combined Brake System.
  • EURO-3.
  • Idle Stop.
  • Programmed Fuel Injection.
  • V-matic