CBR600RR

Przebudzenie ścigacza

CBR600RR na torze o zachodzie słońca.


Zrodzona na torze wyścigowym. Ożywiona na cywilnej drodze. Nowa Honda CBR600RR to ostre niczym brzytwa, opracowane przez dział HRC narzędzie w klasie supersport, zaopatrzone w fenomenalny czterocylindrowy silnik oraz zwinne podwozie błyskawicznie reagujące na ruchy kierownicy. Pakiety elektroniczny i aerodynamiczny pochodzą wprost z modelu RC213V-S jeżdżącego w serii MotoGP. Chcesz poczuć zupełnie nowy wymiar kontroli nad maszyną? Jest na wyciągnięcie ręki.


Zamknij

CBR600RR - ujęcie statyczne w garażu na torze wyścigowym.

Osiągi prosto z toru wyścigowego

Silnik wytwarza maksymalną moc 89 kW (121 KM), a prędkość obrotowa sięgająca 14 250 obr./min gwarantuje nieustanny zastrzyk adrenaliny... i imponującą prędkość maksymalną. Maksymalny moment obrotowy 63 Nm tylko niewiele spada w średnim zakresie prędkości, umożliwiając sprawne wyjeżdżanie nawet z ostrych zakrętów wymagających znacznego zwolnienia. Specjalnie zaprojektowane gardziele wlotowe są zasilane przez 44-milimetrowe przepustnice, które zapewniają nieskrępowany dopływ paliwa przy wysokich obrotach. Głowica cylindrów, układ zaworowy i jego synchronizacja, wał korbowy i układ wydechowy są dopracowane jako jeden maksymalnie zoptymalizowany zespół. Na potrzeby jazdy po drogach publicznych silnik spełnia normy EURO5 i OBD2-2.

CBR600RR - ujęcie statyczne w garażu na torze wyścigowym.

Specyfikacja rodem z serii MotoGP

Wygląda na szybką. Bo taka jest. Honda CBR1000RR-R Fireblade była bazą nie tylko dla wyglądu CBR600RR, ale przede wszystkim dla aerodynamiki przy wysokich prędkościach. A że Fireblade sam wzorował się na wyścigówce RC213V-S, finalnie mamy drapieżnie wyrzeźbiony przód stawiający mniejszy opór wiatrowi oraz skrzydełka na owiewkach, które wytwarzają stabilną siłę docisku podczas wchodzenia w zakręty i szybkich zmian kierunków w trakcie przyspieszania. Zalety tych rozwiązań ujawniają się tak na drodze, jak i wyścigowym torze. Motocykl z dumą eksponuje swój wyścigowy rodowód.

CBR600RR - ujęcie statyczne w garażu na torze wyścigowym.

Superzwinne podwozie

Ty sobie zamarzysz. CBR600RR to posłusznie wykona. Takie właśnie myśli towarzyszą jeździe przez wiele następujących po sobie zakrętów. Masa własna wynosi zaledwie 193 kg. W aluminiowej dwubelkowej ramie bak paliwa osadzono nisko, tak aby uzyskać optymalną centralizację masy, natomiast silnik znajduje się blisko środka ciężkości. W efekcie maszyna błyskawicznie reaguje na ruchy kierownicy. W pełni regulowane zawieszenie — odwrócony (USD) widelec Showa Big Piston z 41-milimetrowymi lagami z przodu i amortyzator Pro-Link z tyłu — oraz aluminiowy wahacz zapewniają świetne czucie nawierzchni i wysoką przyczepność opony nawet w warunkach granicznych. Czterotłoczkowe przednie zaciski zamontowane radialnie gwarantują błyskawiczne wytracanie prędkości.

CBR600RR - ujęcie statyczne w garażu na torze wyścigowym.

Zaawansowana technologia jazdy

Pokonywanie zakrętów polega na budowaniu prędkości. Tym właśnie zajmuje się elektronika w Hondzie CBR600RR. Zaczerpnięty prosto z serii MotoGP system elektronicznie sterowanej przepustnicy współpracujący z 6-osiowym modułem IMU umożliwiają kierowcy wybieranie spośród 5 poziomów mocy i 3 poziomów siły hamowania silnikiem. 9-stopniowy system sterujący momentem obrotowym (Honda Selectable Torque Control — HSTC) dba o utrzymanie maksymalnej przyczepności tylnego koła, tworząc wrażenie w pełni naturalnego zachowania motocykla. Układ ABS umożliwiający optymalne hamowanie w zakręcie, sprzęgło antyhoppingowe (sprzęgło z funkcją kontroli uślizgu) i elektroniczny amortyzator skrętu Hondy (HESD) budują w kierowcy pewność siebie pozwalającą dynamicznie wchodzić w zakręty i szybko z nich wyjeżdżać.

Geny rasowego motocykla Supersport

Czterocylindrowy silnik rzędowy

600cm3

Maksymalna moc

89kW

Maksymalny moment obrotowy

63Nm

Masa własna

193kg

CBR600RR - na torze wyścigowym z kierowcą w zakręcie.

W naszych najszybszych motocyklach ogromną wagę odgrywają detale

Trójbarwna kolorystyka lakieru CBR Zwycięska wyścigowa kombinacja: czerwony symbolizujący pasję, niebieski — kompetencje techniczne, i biały — społeczność klientów i sympatyków sportów motorowych.

Sygnowana przez najlepszych specjalistów Podobnie jak CBR1000RR-R, model CBR600RR został zaprojektowany przez inżynierów z działu HRC. Z prawdziwą dumą podpisują się oni pod swoim dziełem.

Skrzydła Hondy Podobnie jak na wspaniałej RC213V-S, także tutaj zagościło skrzydlate logo Hondy, umieszczane tylko na naszych najbardziej prestiżowych motocyklach.

CBR600RR - ujęcie statyczne z przodu z boku na motocykl stojący w garażu na torze wyścigowym.
CBR600RR - zbliżenie na precyzyjnie wykonane logo HRC.
CBR600RR - zbliżenie na precyzyjnie wykonane logo Hondy
CBR600RR - dynamiczne ujęcie z boku na torze wyścigowym

Aż do czerwonej linii

Wjedź do czerwonej strefy. Poczuj i usłysz moc. Zrób to jeszcze raz. To jest supersport.

Głośnik
  • Matte Ballistic Black Metallic Standard
  • Grand Prix Red Standard
*

Aplikacja Honda Motorcycles

W aplikacji Honda Motorcycles Europe możesz stworzyć swoją Hondę według własnej wizji. To bardzo proste. Wybierz motocykl i jego kolor. Następnie za pomocą funkcji rzeczywistości rozszerzonej zobaczysz, jak maszyna będzie wyglądała w Twoim garażu. Aplikacja ma wbudowany katalog akcesoriów, z którego możesz wybierać żądane elementy. W aplikacji jest też podpięty kanał YouTube Honda Motorcycles Europe z galerią ciekawych filmów.

Pobierz dla systemu iOS Pobierz dla systemu Android